Prekių grąžinimo sąlygos

  • PREKIŲ GRĄŽINIMO GAIRĖS

    Jei norite grąžinti ar pakeisti prekes, jei Jums buvo parduota netinkamos kokybės maisto prekė (o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą), privalote į Pardavėją kreiptis ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo laiko el.paštu uzsakymai@saulėtiskoniai.lt  arba telefonu +37064013805.

    Pateikiant pretenziją privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.
    Jei Pirkėjas kreipiasi vėliau nei nurodytas terminas ir/ar nepateikia prekės nuotraukos, Pardavėjas neįsipareigoja Pirkėjo skundo spręsti Pirkėjo naudai.
    Grąžinant ar keičiant internetinėje parduotuvėje www.saulėtiskoniai.lt įsigytas prekes, mes prašysime užpildyti pateiktą prekių grąžinimo ar keitimo formą ir pateikti prekės įsigijimo dokumentą/kopiją. Jeigu prekės pirkimo–pardavimo dokumento nepateiksite, prekė keičiama ar nurodyti pirkėjo reikalavimai bus vykdomi tik pardavėjui sutikus.
    Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais grąžinami tik į mokėtojo banko sąskaitą iš kurios sumokėjote už pirkinius ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.
    Prekes galite grąžinti savarankiškai į fizinę parduotuvę T. Masiulio 16e, Kaunas parduotuvės darbo laiku.
    Grąžinant nekokybiškas prekes, pristatymo ir išsiuntimo kaštus apmoka Pardavėjas.

    Primename, kad remiantis LR Civilinio kodekso bei 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių“ nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
    15. Tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.